beantwoord

Thalys uit de NS app filteren

Hoi allemaal,

Is het mogelijk de Thalys uit het planningsoverzicht te filteren? Bij reizen van Haarlem naar Rotterdam krijg ik vaak het advies naar Amsterdam te reizen en daar de Thalys naar Rotterdam te pakken, hier schiet ik echt niets mee op.

Groeten,
Winning
icon

Beste antwoord door Olav93 20 maart 2019, 07:52

In de Android app van NS zit onder "extra" in het reisplannerscherm een optie "Toon treinen met reserveringen". Die zou je uit kunnen zetten.

Op de website staat onder "Meer opties" een optie "Geen treinen met verplichte reservering", die je dus juist aan zou moeten zetten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
In de Android app van NS zit onder "extra" in het reisplannerscherm een optie "Toon treinen met reserveringen". Die zou je uit kunnen zetten.

Op de website staat onder "Meer opties" een optie "Geen treinen met verplichte reservering", die je dus juist aan zou moeten zetten.
Badge +3
Er zijn zo ontzettend weinig reizigers die Thalys zullen gebruiken voor binnenlands verkeer, al was het maar omdat je aparte en nogal prijzige kaartjes moet kopen, dat het tonen van deze treinen in de reisplanners uitdrukkelijk uitgeschakeld zou moeten zijn.

Een twijfelgeval is de ICE International tussen Amsterdam, Utrecht en Arnhem. Heel veel vaste klanten van NS hoeven geen toeslag te betalen.
Hallo Winningforcoins en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat andere gebruikers al hebben gereageerd op je vraag, kom je er nu verder uit?
Dank allen, ik ben geweldig geholpen zo.

Reageer