beantwoord

Ticket informatie in Reisplanner Xtra app - Mijn tickets - verdwenen, nodig voor declaratie

• 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 441 Bekeken

Beste NS,
Het kunnen downloaden van de elektronische tickets in de Reisplanner Xtra app is een geweldige verbetering. Printen is niet meer nodig en bestellen kan op ieder gewenst moment.
Ik was wat verrast dat enkele dagen na de reis de tickets niet meer in de app terug te halen waren. Ik had gedacht screenshots te maken en deze te gebruiken voor declaratie bij mijn werkgever.
Gelukkig was ik in staat uit mijn verwijderde items folder de daaruit verwijderde (= definitief verwijderd) ns emails terug te halen zodat ik alsnog online mijn tickets kon ophalen. (Maar goed dat Hotmail deze optie biedt).
Mijn vraag is: waarom heeft de app het vervoersbewijs niet langer beschikbaar?
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 1 februari 2017, 13:27

Goedemiddag aaleeuw, welkom op het NS serviceforum.

Wat fijn dat je alsnog je e-mails hebt kunnen gebruiken voor de declaratie. Momenteel hebben we het hier nog over een pilot, de mobiele tickets zijn nog in de testfase. Hierdoor is het nog niet mogelijk om ze langer op te slaan. Je feedback geef ik door voor onze toekomst plannen met de deze mobiele tickets!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag aaleeuw, welkom op het NS serviceforum.

Wat fijn dat je alsnog je e-mails hebt kunnen gebruiken voor de declaratie. Momenteel hebben we het hier nog over een pilot, de mobiele tickets zijn nog in de testfase. Hierdoor is het nog niet mogelijk om ze langer op te slaan. Je feedback geef ik door voor onze toekomst plannen met de deze mobiele tickets!

Reageer