beantwoord

Ticket naar Amsterdam Centraal - uitstappen te Blijmer ArenA?

• 9 november 2019
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo. Kan iemand mij vertellen of ik met een treinkaartje voor Amsterdam Centraal ook kan reizen naar Amsterdam Bijlmer Arena? BVD

icon

Beste antwoord door iMark 9 november 2019, 12:32

Volgens de reisplanner mag je van Meppel naar Amsterdam Centraal ook via Utrecht Centraal reizen. Dus je mag naar Amsterdam Bijlmer ArenA reizen met een kaartje naar Amsterdam Centraal. Je mag de reis ook onderbreken op Amsterdam Bijlmer ArenA en later op de dag doorreizen naar Amsterdam Centraal.

Hou er wel rekening mee dat je in Utrecht Centraal op een trein stapt die in Amsterdam Bijlmer ArenA stopt en niet in de trein uit het reisadvies. Die stopt namelijk niet in Amsterdam Bijlmer ArenA. :grinning:

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Dat is alleen toegestaan als Amsterdam Bijlmer ArenA op de route van uw vertrekstation naar Amsterdam Centraal ligt, bijvoorbeeld als u uit de richting Utrecht komt.

Badge +3

Dat hangt er vanaf. Wat is je vertrekstation?

Ik kom van station Meppel. Kan het dan? Moeten we dan over Utrecht gaan?

Badge +3

Volgens de reisplanner mag je van Meppel naar Amsterdam Centraal ook via Utrecht Centraal reizen. Dus je mag naar Amsterdam Bijlmer ArenA reizen met een kaartje naar Amsterdam Centraal. Je mag de reis ook onderbreken op Amsterdam Bijlmer ArenA en later op de dag doorreizen naar Amsterdam Centraal.

Hou er wel rekening mee dat je in Utrecht Centraal op een trein stapt die in Amsterdam Bijlmer ArenA stopt en niet in de trein uit het reisadvies. Die stopt namelijk niet in Amsterdam Bijlmer ArenA. :grinning:

Super! Dank je wel voor het meedenken en reageren :grinning: . Ik schaf een kaartje aan voor Amsterdam Bijlmer ArenA. Fijne dag verder.

Ja, we zullen via Utrecht gaan reizen. Dan zitten we veilig :wink:

Reputatie 1

Gaat het inchecken op de terugreis dan wel goed? Kaartje is immers bedoeld voor Amsterdam centraal. 

Reageer