beantwoord

Tickets via de app

  • 17 april 2018
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Ik heb vanochtend een ticket gekocht via de app maar er ging wat mis. De app denkt dat de betaling niet gelukt is maar er is wel geld van mijn rekening gehaald! Hoe krijg ik dat geld terug?
icon

Beste antwoord door Iris NS 17 april 2018, 10:04

Goedemorgen en welkom op het NS Serviceforum, Bruijning :)



Helaas kampen we op dit moment met een storing in het ticketsysteem voor de app. Excuses hiervoor. Mocht het een ticket voor vandaag zijn, dan wil ik je vragen om te reizen met een OV-chipkaart of een kaartje uit de automaat. Ook een e-ticket via de webshop op onze website zou nog wel mogelijk moeten zijn om te bestellen. Na je reis kun je dan restitutie aanvragen via onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Als het een e-ticket voor een latere datum betreft dan wil ik je vragen om het even af te wachten. Ik verwacht dat je de e-ticket dan later alsnog ontvangt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Meestal krijg je het ticket via de mail toch nog binnen. Zo niet dan kun je contact opnemen met de klantenservice van NS.
Goedemorgen en welkom op het NS Serviceforum, Bruijning :)

Helaas kampen we op dit moment met een storing in het ticketsysteem voor de app. Excuses hiervoor. Mocht het een ticket voor vandaag zijn, dan wil ik je vragen om te reizen met een OV-chipkaart of een kaartje uit de automaat. Ook een e-ticket via de webshop op onze website zou nog wel mogelijk moeten zijn om te bestellen. Na je reis kun je dan restitutie aanvragen via onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Als het een e-ticket voor een latere datum betreft dan wil ik je vragen om het even af te wachten. Ik verwacht dat je de e-ticket dan later alsnog ontvangt.

Reageer