beantwoord

Toekomstige ticket toch als “verlopen” ticket in app

  • 23 mei 2019
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

ik heb mijn e-ticket op 13-5-2019 verzilverd voor een reis op 24-5-20. (Op moment van deze ticket is deze datum nog niet gepasseerd)

Hoe kan het dat een toekomstige ticket toch onder tab “verlopen” tickets staan?

gr jolanda

icon

Beste antwoord door TheoSu 24 mei 2019, 11:42

Beste @Jolanda31 en @Jouke NS ,

Het gaat om een bug en binnenkort komt er een update die dit probleem oplost. Je kan de ticket ondertussen wel gebruiken.

Mocht je nog problemen hebben dan kan je een mail sturen naar app@ns.nl

gr,

Theo
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Jolanda31 en welkom bij de NS Community.

Ik heb op dit moment geen idee waarom je de bestellingen bij verlopen ziet staan. Ik wil je adviseren onze Klantenservice te benaderen via Sociale Media of Live Chat. Zij kunnen je tickets controleren op basis van het ordernummer om te controleren dat je ze alsnog kunt gebruiken.
Reputatie 3
Beste @Jolanda31 en @Jouke NS ,

Het gaat om een bug en binnenkort komt er een update die dit probleem oplost. Je kan de ticket ondertussen wel gebruiken.

Mocht je nog problemen hebben dan kan je een mail sturen naar app@ns.nl

gr,

Theo

Reageer