beantwoord

Toeslag Intercity Direct en bug in App

Helaas via de app niet mogelijk om een kaartje te kopen van rottterdamcs naar Schiphol plus toeslag.
uiteindelijk via de Ns website geprobeerd om een kaartje te kopen alleen nergens een optie om de intercity direct toe te voegen. Daar ik geen ov chipkaart bij mij had op moment van reizen( vergeten) kan ik nu nergens de intercity direct toeslag op zetten en riskeer ik dus een boete. Niet heel handig NS...

Edit door moderator: foto's verwijderd
icon

Beste antwoord door mweiss 11 april 2019, 14:34

Bij mijn NS-app zit de toeslag voor ICD onder kaartverkoop en dan onder het tabblad toeslagen.

Ik kan gewoon probleemloos eerst een enkele reis kopen en daarna een toeslag. Ik gebruik Android, misschien dat het voor iPhone niet mogelijk is?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Bij mijn NS-app zit de toeslag voor ICD onder kaartverkoop en dan onder het tabblad toeslagen.

Ik kan gewoon probleemloos eerst een enkele reis kopen en daarna een toeslag. Ik gebruik Android, misschien dat het voor iPhone niet mogelijk is?
Badge +3
Zonder ov-chipkaart (of als de toeslag kopen via de app niet werkt) kan je ook gewoon een los toeslagkaartje kopen uit een kaartautomaat.

Die mag je combineren met een e-ticket in de app of via de site.
Reputatie 6
Badge +1
Zonder ov-chipkaart (of als de toeslag kopen via de app niet werkt) kan je ook gewoon een los toeslagkaartje kopen uit een kaartautomaat.

Die mag je combineren met een e-ticket in de app of via de site.

wanneer je in de daluren reist, is het zelfs goedkoper om een los toeslagkaartje uit de automaat te kopen. In de daluren kost die €1,40 uit de automaat.
Reputatie 3
Helaas via de app niet mogelijk om een kaartje te kopen van rottterdamcs naar Schiphol plus toeslag.
uiteindelijk via de Ns website geprobeerd om een kaartje te kopen alleen nergens een optie om de intercity direct toe te voegen. Daar ik geen ov chipkaart bij mij had op moment van reizen( vergeten) kan ik nu nergens de intercity direct toeslag op zetten en riskeer ik dus een boete. Niet heel handig NS...

Hoi CMeul85,

Wat vervelend voor je. Bedankt voor de screenshots. Ik stuur je zo een berichtje. Ik heb wat vragen voor je.

gr,

Theo Su
Reputatie 6
Badge +1
voor een volgende keer: Plaats niet meer dit soort screenshots om misbruik te voorkomen. Met de code kunnen poortjes geopend worden.
Sterker nog, iedere handige Henkie met wat software leest de code uit en heeft alsnog de bijbehorende persoonsgegevens 😃

Reageer