Traject melding

  • 18 September 2018
  • 62 reacties
  • 4079 Bekeken


Toon eerste bericht

62 reacties

Reputatie 5
Ik heb helaas nog geen nieuws mogen vernemen! Zodra dit wel gebeurt, meld ik dat hier.
Reputatie 6
Vandaag heb ik voor het eerst een melding m.b.t. vertraging ontvangen vanuit de app. Nu komt het... dit was niet in de buurt van de vertrektijd van mijn ingestelde reis en de wonderlijke melding was dat mijn trein een vertraging had van welgeteld 0 minuten. Ik weet niet wat er allemaal mis gaat met deze meldingen, maar van het resultaat lijkt helaas weinig te kloppen.
Reputatie 5
Dat hoort natuurlijk al helemaal niet! Dit ga ik dan ook aankaarten.
Reputatie 5
Hoe is het de laatste tijd gegaan qua meldingen, Olav?
Reputatie 6
Ik vrees dat ik weinig interessants kan melden. Sinds de melding die ik hierboven noemde, heb ik geen dergelijke, onverwachte meldingen meer gezien. Of de kloppende meldingen het inmiddels doen, kan ik ook niet zeggen. Ik heb ze niet gezien, maar heb volgens mij ook niet meer dan hooguit een minuut vertraging gehad, dus er is ook geen moment meer geweest dat ik een melding verwacht had.
Reputatie 5
Dan houden we dit in ieder geval in de gaten!
Badge +3
Als ik Twitter zo lees is de (Android) app na de meest recente update (van 5 november?) helemaal stuk.

Bij veel mensen start hij niet eens meer op, en verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Dus dat die meldingen over gemiste uitchecks niet doorkomen is eigenlijk peanuts... ;-)

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.ns.android.activity&showAllReviews=true voor de reviews 😛
Reputatie 6
Vandaag bleek dat de trein waar ik op overstap die met +6 vertrok (en toen naar verwachting met +5 aan zou komen) niet voor een melding zorgde.
Reputatie 6
En daar is 'ie weer: "Deze reis heeft een vertraging van 0 minuten". Zo zeldzaam is dat nu ook weer niet. Daar hoef ik geen notificatie van te krijgen.
Reputatie 6
In de reisplanner zie ik - als ik doorklik - 6 minuten vertraging bij vertrek en daardoor 17 minuten bij aankomst (door missen van een overstap).
Excuses dat er niet eerder door ons is gereageerd. Ik neem dit topic van Ben over en ga kijken wat ik hierin voor jullie kan betekenen.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Meldingen al een hele tijd aan staan voor bepaalde dagen/tijden/trajecten, maar nog nooit een melding ontvangen. De algemene berichten bij grote calamiteiten krijg ik bijv. wel. Instellingen staan net als bij OP ook goed.
Bedankt voor het aangeven junkje. Ik heb dit nog steeds bij de developers uitstaan en hoop snel meer te weten.
Hier idem. Nog nooit notificaties gehad van vertragingen van ingestelde trajecten. Ik heb een Samsung S5 met Android 6. De app heeft alle permissies en is uitgezonderd van energiebesparing. Het zou fijn zijn als dit opgelost kan worden.
Overigens krijg ik wel notificaties als ik bij een storing de knop "houd mij op de hoogte" aanzet.
Maar die trajectmeldingen willen echt niet...
Ik zal het meenemen Bas17. Vooralsnog heb ik helaas geen extra informatie.
Update: Ik heb sinds vorige week nog geen reactie ontvangen en zal nogmaals een reminder sturen.

Ik heb dit probleem ook al jaren. Echt jammer dat er nog steeds geen oplossing voor is. Ik ben inmiddels gewisseld van telefoon, maar geen verandering. Ik wacht nog steeds op dé magische update!

Update: Een tweede reminder is deur uit.
Reputatie 6
Update: Ik heb inmiddels een ander contactpersoon. Hopelijk geeft dat meer resultaat.

Je inzet verdient in ieder geval een compliment @Miriam NS. Ik ben de laatste dagen een beetje aan het zeuren op wat ik vind dat er niet goed gaat, dus dat mag ook wel eens gezegd worden.

Helaas heeft mijn contactpersoon (TheoSu) enige tijd geleden de NS verlaten. Ik heb contact gezocht met het team waar hij een soort van woordvoerder van was en die bezig waren met de oplossing, maar in de reactie werd mij aangegeven dat het probleem zo snel niet bekend voorkwam.

In het laatste contact wat ik met TheoSu heb gehad, in december, gaf hij aan dat een oplossing onderweg was en meegenomen zou worden in een volgende release versie van de NS App. Gezien dat inmiddels een half jaar geleden is, werd mij aangegeven dat deze oplossing inmiddels ook al live zou moeten zijn. Op dit moment kan ik dan ook niks anders dan daar van uit gaan. Ervaart men nog steeds problemen?

Bedankt Olav93. Ik wou dat ik ander nieuws kon brengen, maar helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen. Excuses.
Ik heb reactie ontvangen dat er naar gekeken wordt en dat ik nog een terugkoppeling ontvang. Het is onder de aandacht.
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling, maar wel een reminder verzonden.
Inmiddels loopt dit topic al een behoorlijke tijd en heb ik bericht ontvangen dat er meer tijd nodig is om dit probleem in de app op te lossen. Zodra er meer duidelijk is ontvang ik bericht van de ontwikkelaars. Ik zal dit topic niet meer wekelijks updaten, maar zodra ik meer weet jullie ook op de hoogte stellen. Excuses!

Reageer