beantwoord

Trein rijdt niet! Oh, toch wel

• 4 januari 2019
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Vanmorgen nam ik de trein van 7.24u, Delft -> Haarlem, en had de reis ook opgeslagen. Maar om 7 uur krijg ik een melding, reis niet mogelijk, zie eerste plaatje.

Op het tweede plaatje is te zien dat de trein wel én niet rijdt. Uiteindelijk reed de trein wel.

Ik dacht, ik meld het even!

icon

Beste antwoord door Slidestops 4 januari 2019, 10:50

Het is geen bug maar eigenlijk makkelijk verklaarbaar. De originele trein met ritnummer 2225 heeft niet gereden vanaf Roosendaal ivm uitgelopen werkzaamheden. Die rit wordt dus opgegeven als rijdt niet. Vanaf Dordrecht is er een trein ingelegd die deze rit moest vervangen. Dit werd rit 302225. Hier komt het gekke verschil in de reisplanner door.

De originele rit ging dus niet door, in plaats daar van heeft er een vervangende trein gereden 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Jezzerr, welkom op onze Community!

Bedankt voor het aankaarten. Als ik het zo bekijk lijkt het om een bug te gaan en dat ga ik doorgeven. Fijn dat de trein uiteindelijk wel heeft gereden 🙂
Reputatie 7
Het is geen bug maar eigenlijk makkelijk verklaarbaar. De originele trein met ritnummer 2225 heeft niet gereden vanaf Roosendaal ivm uitgelopen werkzaamheden. Die rit wordt dus opgegeven als rijdt niet. Vanaf Dordrecht is er een trein ingelegd die deze rit moest vervangen. Dit werd rit 302225. Hier komt het gekke verschil in de reisplanner door.

De originele rit ging dus niet door, in plaats daar van heeft er een vervangende trein gereden 😉
Ah bedankt voor de aanvulling Slidestops zo ver had ik niet gekeken inderdaad.

Reageer