beantwoord

"Trein rijdt vanaf dit station" en "Trein rijdt niet verder"

• 21 februari 2018
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 2
  • Reisadviseur**
  • 44 reacties
In eerdere versies van de reisplanner kreeg je altijd dit soort meldingen als een trein niet verder reed:

Nu is het daarentegen zoals in dit voorbeeld:

Dit is ook zo met de "trein rijdt niet verder" wat vroeger zichtbaar was in de app. Ik vind het nu behoorlijk onoverzichtelijk! Ik vroeg mij dus af waarom de keuze gemaakt is om dit te veranderen.
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 februari 2018, 21:12

Hoi MaVA,

Ik zie wat je bedoelt inderdaad. Ik weet niet wat de reden hierachter is, maar ik geef je feedback in ieder geval meteen door. Mocht je nog eens een suggestie hebben, dan kun je dit trouwens ook via de app zelf melden zodat het meteen bij de ontwikkelaars terechtkomt. Deze optie vind je onder "over de app".
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi MaVA,

Ik zie wat je bedoelt inderdaad. Ik weet niet wat de reden hierachter is, maar ik geef je feedback in ieder geval meteen door. Mocht je nog eens een suggestie hebben, dan kun je dit trouwens ook via de app zelf melden zodat het meteen bij de ontwikkelaars terechtkomt. Deze optie vind je onder "over de app".
Badge +3
Ja, de blauwe 'knop' bij Meer... en dan Over de app. En het Android team reageert erg snel (binnen 2 dagen) ben ik laatst achter gekomen. 😃

Reageer