iedere vrijdag, ook 27 december, ga ik om 5.33 van Deventer naar Utrecht. deze verbinding wordt helaas niet getoond in de reisplanner, de eerste trein gaat om 6.03 uur.
is hier een reden voor, 27 december is voor mij een werkdag en zo kom ik te laat.
Beste antwoord door Momo
Als ik in de reisplanner op de website plan naar Duivendrecht plan dan komt die er ook niet uit. Maar de 5:33 rijdt in ieder geval wel vanaf Deventer naar Utrecht, dan zal het euvel liggen in de aansluiting/overstap op Amersfoort naar Duivendrecht. Maar als ik die los plan, dan komt die er ook gewoon uit.
Wat het probleem denk ik is dat normaal de trein vanuit Deventer in Amersfoort op spoor 6 aankomt en de trein naar Duivendrecht van 7 vertrekt. Maar de 27e komt de trein vanuit Deventer aan op 5a en dan is de overstap van 3 minuten te kort en wordt daarom niet getoond.
Als u een beetje kunt sprinten en strategisch in de trein gaat zitten (dicht bij de trap uitstappen), dan kunt het misschien nog halen. Maar wel vreemd dat voor 1 dag een ander spoor gepland is. Want de 30e en 31e is het weer gewoon spoor 6 waar de trein vanuit Deventer aankomt.