beantwoord

treinen amsterdam -driebergen-zeist 20/21 augustus

• 13 August 2021
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik wil op vrijdag 20 augustus laat, of na middernacht op zaterdag 21 augustus van Amsterdam centraal naar Driebergen-zeist. De reisplannen geeft aan dat de laatste optie is op 20 augustus 23.24u, de eerstvolgende is om 5.19u op 21 augustus. Normaalgesproken is er op vrijdag/zaterdag ook een optie om 23.40 (intercity naar Utrecht cs, sprinter naar Driebergen) of 0.24 (rechtstreekse IC naar Driebergen). Deze opties staan er niet bij, maar ik zie geen geplande werkzaamheden die dit kunnen verklaren. Klopt de reisplannen niet of zijn er werkzaamheden die niet op de ns-site staan?

icon

Beste antwoord door Laura NS 16 August 2021, 09:35

Ik heb vanmorgen toevallig vernomen dat na bepaalde werkzaamheden sommige reisadviezen er niet goed in terug zijn gezet op onze site. 

Hier zou het wel moeten kloppen: https://9292.nl/reisadvies/station-amsterdam-centraal/station-driebergen-zeist/vertrek/2021-08-21T0024?extraInterchangeTime=0&flexStop=False&flexAddress=False.

Het signaal is al doorgezet. Excuus voor de verwarring.

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi BasvW en welkom op de NS Community! 

Wat vreemd dat dit ineens anders is dan jij gewend bent. Ik zie inderdaad deze optie ook niet in de planner staan. Heb je de afgelopen tijd deze trein nog wel kunnen nemen? 

Reputatie 6
Badge

Weekend he? KOmt vrijwel altijd door allerlei soorten werken ergens op het traject of verderop waardoor laatste/eerste treinen soms uitvallen of in hun traject ingekort worden.

NS heeft al jaren geen vaste dienstregeling meer die het hele jaar geldt-ze verwachten van hun gewaardeerd publiek dat ook als vaste reiziger toch elke dag opnw checkt hoe morgen (vaak wordt het pas 2-3 dagen tevoren definitief bekend gemaakt) de treintjes gepland zijn.

Qua berichten over werken: de NS site is erg vaak niet compleet.

Een wat beter site- nb door welwillende amateurs gerund: rijdendetreinen.nl. Dan moet je wel weten om welke treinSERIes het gaat.

SOMS helpt het ook door elke stuk apart na te gaan in de planner-in jouw geval dus van/tot Utr, mogelijk is door andere tijden de overstap te kort of wordt net niet gehaald.

Ik heb vanmorgen toevallig vernomen dat na bepaalde werkzaamheden sommige reisadviezen er niet goed in terug zijn gezet op onze site. 

Hier zou het wel moeten kloppen: https://9292.nl/reisadvies/station-amsterdam-centraal/station-driebergen-zeist/vertrek/2021-08-21T0024?extraInterchangeTime=0&flexStop=False&flexAddress=False.

Reputatie 6

In een ander topic heb ik o.a. dit aangegeven:

Aan het begin van de coronacrisis waren de dienstregeling aanpassingen zo slecht verwerkt op www.ns.nl, dat het bedrijf zelf doorverwees naar www.9292.nl omdat het daar in wel beter geregeld was. 

Blijkbaar is dat nu weer het geval.

Dank voor de reacties! Fijn te weten dat de trein wel gaat..

Reageer