Treinen ontbreken in Google Maps

• 17 mei 2018
  • 3 reacties
  • 359 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik zou dit eigenlijk moeten melden aan Google, maar die hebben als Amerikaans bedrijf de klantenservice van een aardbei dus hopelijk komt het zo bij ze terecht.

Bij het traject tussen Rotterdam CS en Amsterdam CS ontbreekt steevast de Intercity Direct in Google Maps. Ze geven in plaats daarvan de Thalys als optie. Als ik daar sta te wachten zie ik altijd hordes mensen die in de Thalys proberen in te stappen met hun NS kaartje en geweigerd worden.

3 reacties

Welkom bij de NS Community, dewit.

Om eerlijk te zijn is het voor mij compleet nieuw dat men hun treinreis plant via Google Maps. Het plannen van een treinreis gaat doorgaan via onze Reisplanner of via de planner van 9292 🙂 Heb je al een poging gedaan om het te melden bij Google? Ik ben namelijk bang dat wij hier weinig verandering in kunnen aanbrengen.
Reputatie 7
Google Maps is ook erg slecht wat betreft reisadviezen. Zeker bij calamiteiten of werkzaamheden. Ik zou niemand adviseren het te gebruiken..
Badge +3
Ik zou ook niet Google Maps gebruiken voor reisadviezen in Nederland. Maar via de Schedule explorer op Google Maps krijg ik ook de IC Direct te zien.

Reageer