beantwoord

Uitstap kant bij NS Reisplanner zichtbaar!

• 1 februari 2017
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Het viel me net op bij de NS Reisplanner dat als je een route van station naar station plant, dat er bij begin- (mogelijke) overstap en eindstation in de (PC) NS Reisplanner de in/uitstap kant aan wordt gegeven (zie vb. hier naast) http://www.ns.nl/reisplanner/#/reisdetails?vertrek=Best&vertrektype=treinstation&aankomst=Schiphol%20Airport&aankomsttype=treinstation&tijd=2017-02-02T13:00&type=vertrek&hash=-613982942

Is dat nieuw of is dat al langer het geval en is het mij nog nooit:8 opgevallen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 1 februari 2017, 20:54

Was al een tijdje 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Was al een tijdje 🙂
Ik zal dan voortaan er maar iets beter op gaan letten:D!

Want als je route plant van deur tot deur wordt namelijk niet:@ aangegeven!
Reputatie 6
Badge
Ik had zo'n 3 maanden terug een topic geopend waarin ik er vrijwel zo gauw als het er was, opmerkte dat deze functie ook in de Android app zat 🙂 En je hebt gelijk, alleen van station naar station krijg je de uitstapzijde te zien. Hier mogen ze bij NS inderdaad even aan gaan werken.
Ik had zo'n 3 maanden terug een topic geopend waarin ik er vrijwel zo gauw als het er was, opmerkte dat deze functie ook in de Android app zat 🙂 En je hebt gelijk, alleen van station naar station krijg je de uitstapzijde te zien. Hier mogen ze bij NS inderdaad even aan gaan werken.

Leuk voor die App mogelijkheid, maar die mogelijkheid heb ik niet op m'n GSM zitten (en zal er als het aan mij ligt ook niet komen op m'n GSM.) Dus daar heb ik ├╝berhaupt niks aan in de trein!
Hoi Hendrik - Jan,

Het is er inderdaad al een tijdje.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar NS.nl om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer