beantwoord

Uitstapzijde en reisbewaking in de app

• 22 november 2017
  • 11 reacties
  • 256 Bekeken

Reputatie 6
  • Reisleider*
  • 686 reacties
Ik maak zelf gebruik van de NS Reisplanner Xtra app.

tot mijn groot verdriet kwam ik er onlangs echter dat de uitstapzijde en de aankondiging of een overstap op hetzelfde perron plaatsvindt uit de app zijn verdwenen (ondanks dat ik bij het plannen van een reis rechtsbovenaan op 'meer' klik, waarbij ik dus wel de punctualiteit krijg). Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Daarnaast nog een andere vraag bij het plannen van een reis: bij het klikken op 'opslaan' kunnen er berichten worden verzonden wanneer er wijzigingen zijn in de reis. Ik merk dat de reisplanner soms de reis uit zichzelf wijzigt, pushberichten hierover stuurt maar ik kan nergens het aangepaste reisadvies zien. Mis ik hier iets? Dit doet hij overigens ook als er geen enkele storing is.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 januari 2018, 09:27

Update: Excuses voor het lange wachten. De verantwoordelijke afdelingen hebben expres nog geen update gegeven aan mij, omdat zij het probleem eerst wilden oplossen voordat ik woordvoering zou krijgen.

Inmiddels hebben zij aangegeven dat er binnen de app een overgang heeft plaatsgevonden van RPX naar HARP, waardoor bepaalde functionaliteiten zijn komen te vervallen. Daarbij dus ook de overstap op hetzelfde perron en de uitstapzijde. Er wordt gewerkt aan een oplossing om dit bij een volgende update weer in de app te plaatsen.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Dat zijn terechte vragen waar ik geen snel antwoord op heb. Ik zal dit moeten vragen aan de appbeheerders, waarom deze functionaliteit eruit is gehaald. Ik laat van mij horen, maar misschien zijn er leden van het forum die het antwoord al weten.
Reputatie 6
Goedemorgen Thomas! Heb je al een update ontvangen?
Goedemiddag VIRM,

Ik heb Thomas er even aan herinnerd en hij komt er maandag op terug.
Reputatie 7
Excuses VIRM dat ik niet eerder een antwoord heb gegeven.

Mijn contactpersoon heeft nog enkele vragen wat betreft jouw telefoon en app functionaliteit. Zou jij mijn deze informatie in een priv├ębericht willen geven?
Wat voor een toestel gebruik jij?
Welke versie van de RPX gebruik je?
Bij welk reisadvies zie jij deze optie niet meer?

Stuur me in dit topic vooral wat screenshots, dat maakt het wezenlijk en handig voor ons!
Reputatie 7
Update: Inmiddels heb ik terugkoppeling mogen ontvangen van VIRM en ga ik z.s.m. een antwoord formuleren n.a.v. de feedback die ik hopelijk snel ontvang. Bedankt voor je geduld!
Reputatie 7
Het antwoord zal nog even op zich laten wachten. Excuus daarvoor.
Reputatie 6
Wat speelt er dan allemaal? Ik heb gisteren weer een update van de Reisplanner Xtra-app binnengehaald, maar daar is het probleem nog nie tin verholpen.
Reputatie 7
Deze periode is helaas wat trager, omdat veel afdelingen met vakantie zijn. Ik heb een herinnering verstuurd, je krijgt terugkoppeling zodra ik meer weet VIRM. De update die laatst is gedaan, heeft deze wijziging nog niet kunnen meenemen, omdat deze update al ver van tevoren is gepland.
Reputatie 7
De verantwoordelijke afdeling is opnieuw op de hoogte gesteld VIRM. Ik probeer z.s.m. een antwoord voor je paraat te hebben. Deze functionaliteiten lijken mij zeer waardevol, dus de vraag is zeer terecht en heel goed om te stellen. Tot snel hoop ik!
Hallo VIRM, Thomas laat je deze week nog even weten of hij inmiddels een terugkoppeling heeft ontvangen.
Reputatie 7
Update: Excuses voor het lange wachten. De verantwoordelijke afdelingen hebben expres nog geen update gegeven aan mij, omdat zij het probleem eerst wilden oplossen voordat ik woordvoering zou krijgen.

Inmiddels hebben zij aangegeven dat er binnen de app een overgang heeft plaatsgevonden van RPX naar HARP, waardoor bepaalde functionaliteiten zijn komen te vervallen. Daarbij dus ook de overstap op hetzelfde perron en de uitstapzijde. Er wordt gewerkt aan een oplossing om dit bij een volgende update weer in de app te plaatsen.

Reageer