beantwoord

Upgrade 1e klasse niet ontvangen per mail

  • 23 december 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Ik heb met een actie een upgrade gekregen naar de 1e klas. Ik zou een mail krijgen maar ik heb niks gekregen. Mijn vriendinnen hebben het ook gedaan maar zij kregen wel de mail en de upgrade. Alleen ik ontvang geen mail. 
hoe kan ik dit oplossen ?

icon

Beste antwoord door Thom 23 december 2019, 07:08

Check eerst even uw junkmail of het daar staat. Het beste is contact op te nemen met Klantenservice. Die kunnen het nagaan. Via sociale media of chat gaat meestal het snelste. Bellen kan ook 030 7515155. Het is vaak een probleem met een niet goed ingegeven emailadres.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Check eerst even uw junkmail of het daar staat. Het beste is contact op te nemen met Klantenservice. Die kunnen het nagaan. Via sociale media of chat gaat meestal het snelste. Bellen kan ook 030 7515155. Het is vaak een probleem met een niet goed ingegeven emailadres.

Reageer