beantwoord

Verkeerde info NS-app

• 20 januari 2019
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

In de NS-app heb ik vandaag, zondag, aangegeven vanuit Enschede naar de Bornsedijk in Oldenzaal te willen. Dat zou volgens de app kunnen met lijn 60 vanaf NS Oldenzaal. Daar aangekomen, bleken de gegevens uit de app niet te kloppen. Lijn 60 gaat niet op zondag....
Kunnen deze gegevens zsm aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 21 januari 2019, 09:35

Hallo Ilonka, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Ik heb even gekeken en zie hetzelfde als wat Tochjo ook aangeeft. Er zijn geen reisadviezen voor die dag, maar wel voor zaterdag en maandag. Ik vermoed dan ook dat je deze gegevens hebt gezien.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
De app geeft bij mij geen reisadviezen voor de reis van Enschede naar de Bornsedijk in Oldenzaal op zondag 20 januari. Alleen adviezen voor zaterdag (laatste mogelijkheid 20:35) en maandag (eerste mogelijkheid 6:35), daartussen niets. Wellicht hebt u dit over het hoofd gezien en een advies voor maandag bekeken? Linksboven in het advies staat voor welke dag het is.
Hallo Ilonka, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Ik heb even gekeken en zie hetzelfde als wat Tochjo ook aangeeft. Er zijn geen reisadviezen voor die dag, maar wel voor zaterdag en maandag. Ik vermoed dan ook dat je deze gegevens hebt gezien.
Reputatie 3
Bij het opvragen van het advies zie je in het totaaloverzicht alleen "Zaterdag 19 januari" met de desbetreffende tijden, dat loopt naadloos door naar de tijden vanaf 06.05 uur maar die hebben betrekking op de maandag, en dat zie je pas als je die rit selecteert.

Het zou beter zijn als het datumkopje in het totaaloverzicht zo kan worden aangepast dat die de juiste dag en datum toont boven de vermelde tijden, om verwarring te voorkomen.

Reageer