beantwoord

Verschil in andriod en iPhone reizen

• 6 september 2018
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Goedemorgen panel,

We zijn aan het kijken voor een reis terug na onze vakantie. Ik bekijk de NS app op andriod en mijn partner op iOS(iphone). Het gaat om een reis van Schiphol airport naar Hengelo (ov). Op het andriod toestel is de eerste mogelijkheid 5.02 uur en op de iPhone om 4.02 uur. De individuele reizen zijn op de andriod wel te vinden. Hebben jullie enig idee hoe dit kan?
In de bijlage de foto's andriod heeft vertrek van 03:00 en iOS van 03:01. Wanneer we de tijden gelijk zetten is er geen verschil. Het is ander lastig aan te geven wat welke systeem laat zien.

Groet,

Tom
icon

Beste antwoord door thofste 6 september 2018, 18:40

Hallo Denice,

Als eerst bedankt voor je snelle reactie.
Het is al opgelost na de update van vandaag kreeg ik het bericht dat mijn telefoon in een andere tijdzone zit.😅 Vandaar is het uur tijdsverschil ook verklaarbaar. Ik heb gekeken of ik dit nog aan kon passen in de app maar dat was niet mogelijk. Ik weet in ieder geval zeker dat ik mijn reis via de site ga controleren 😁.

Groeten,
Tom
Bekijk origineel

3 reacties

Hi thofste. Welkom bij de Community.

Poehh, wat een vraagstuk. Daar heb ik zo 1,2,3 geen antwoord op dus ik ga het intern even uitvragen. Als ik overigens, gewoon via de PC, de rit plan dan zie ik wel een reisoptie staan om 4.02 uur maar niet om 5.02 uur. Dit kan je hier bekijken. Jullie hebben opties als 'treinen met reservering' en 'overstaptijd' ook gelijk staan?
Hallo Denice,

Als eerst bedankt voor je snelle reactie.
Het is al opgelost na de update van vandaag kreeg ik het bericht dat mijn telefoon in een andere tijdzone zit.😅 Vandaar is het uur tijdsverschil ook verklaarbaar. Ik heb gekeken of ik dit nog aan kon passen in de app maar dat was niet mogelijk. Ik weet in ieder geval zeker dat ik mijn reis via de site ga controleren 😁.

Groeten,
Tom
Haha, nou dat had ik om eerlijk te zijn ook niet kunnen verzinnen 😛 Wel fijn dat je de oorzaak zo snel hebt gevonden 🙂.

Reageer