beantwoord

Verschil in regeling tussen 9292 en NS

• 13 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 5
De reis tussen Alkmaar en Den Haag CS is vandaag door werkzaamheden anders. Ik zie dat 9292 een andere suggestie geeft dan NS app. Ik heb 9292 gekozen omdat ik dan Sloterdijk mijdt. Waar komt dit verschil door?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 oktober 2018, 17:43

Ik durf het eigenlijk niet met zekerheid te zeggen, Lies87! Ikzelf krijg via de Reisplanner op onze website nog een derde variant zelfs:

Ik weet dat er verschillen kunnen ontstaan tussen de Reisplanner Xtra App en de Reisplanner op de website door het gebruik van iets andere systemen in de software achter de Reisplanner. Mogelijk dat dit ook zo geldt voor 9292. Ik zal dit fenomeen in ieder geval wel even doorsturen!
Bekijk origineel

2 reacties

Ik durf het eigenlijk niet met zekerheid te zeggen, Lies87! Ikzelf krijg via de Reisplanner op onze website nog een derde variant zelfs:

Ik weet dat er verschillen kunnen ontstaan tussen de Reisplanner Xtra App en de Reisplanner op de website door het gebruik van iets andere systemen in de software achter de Reisplanner. Mogelijk dat dit ook zo geldt voor 9292. Ik zal dit fenomeen in ieder geval wel even doorsturen!
Reputatie 5

Gelet op de Sloterdijk perikelen zou het makkelijkste zaandam zijn lijkt me 🙂

Reageer