Verschillende adviezen app en website planner

• 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Komt verschil in advies tussen de NS app en de website planner vaker voor? Voor Almere Parkwijk - Schiphol ben ik er achter gekomen dat ze beiden iets anders adviseren.

Website laat me een sprinterreis maken (langer):

en via de app sneller met IC

Ik ben nu al die tijd over weesp gegaan...via centrum is veel beter voor mij merkte ik vandaag

3 reacties

Reputatie 3
Ik weet niet of je bij zoeken op de website nog opties hebt aangepast, want ik krijg via de website gewoon hetzelfde advies als via de app.

Dit is trouwens wel voor morgen. Voor nu krijg ik zowel via de app als via de website het advies via Weesp. Kan dit met een verstoring of werkzaamheden te maken hebben? Bij mij verschilt het dus niet per applicatie (website of app), maar per dag.

Inderdaad Misschien zijn het de opties...overstaptijd staat standaard op 0 minuten op de website en op app staat 'direct' wat dan weer niet bestaat op de website....weesp heeft de kortste overstaptijd..4 minuten tov 8. Toch is voor mij de snelste aankomsttijd belangrijker..eens uitzoeken hoe ik daar dan op kan zoeken.."snelste route"
Reputatie 3
Op de website heb ik extra overstaptijd ook standaard op 0 staan zie ik net onder opties.

Dit is dus voor morgen. Voor vandaag krijg ik een ander advies (overstappen in Weesp).

Reageer