beantwoord

Vertaging niet in app wel op site

• 26 maart 2018
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Ik keek een half uur geleden of er nog wat aan de hand was in NS land, de sprinter van 17:10 richting Delft vanaf Schiedam was aangepast naar 3 treindelen. Mooi, dan neem ik die niet. Kijk net weer, is hij opeen 5 delen en zie ik bijna kwartier vertraging. Maar pas als ik op trein zelf klik. Voor de zekerheid kijk ik ook even op de site, daar staat de vertraging wel meteen erbij. Dat lijkt me niet zo handig voor de app gebruikers...
icon

Beste antwoord door Stijn NS 26 maart 2018, 17:54

Goedemiddag Bdelange. Als ik het goed begrijp heeft de app dus foutieve of onduidelijke informatie gegeven terwijl de Reisplanner op onze website wel de correctie informatie gaf? We merken dit soort problemen de laatste tijd helaas wel vaker. Je kunt dit het beste doorgeven via de feedback optie in de Reisplanner Xtra App zelf. Dan wordt ook meteen alle eventuele benodigde informatie rechtstreeks doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de App!
Bekijk origineel

2 reacties

En nu staat het er wel (in de tijd dat ik aan het tikken was)
Goedemiddag Bdelange. Als ik het goed begrijp heeft de app dus foutieve of onduidelijke informatie gegeven terwijl de Reisplanner op onze website wel de correctie informatie gaf? We merken dit soort problemen de laatste tijd helaas wel vaker. Je kunt dit het beste doorgeven via de feedback optie in de Reisplanner Xtra App zelf. Dan wordt ook meteen alle eventuele benodigde informatie rechtstreeks doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de App!

Reageer