beantwoord

Vertrektijden filteren in de app

• 31 januari 2020
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Beste NS,

Zou het mogelijk zijn om in de app bij het tabblad ‘vertrektijden’ een filteroptie toe te voegen, zodat je die zee van vertrektijden op een specifiek station snel kunt filteren op jouw bestemming? Ik reis dagelijks door het hele land met de trein en zou het handig vinden om heel snel te kunnen zien hoevaak de trein per uur vertrekt. Dat plant namelijk veel sneller, zeker als je twee routes met een overstap snel met elkaar wilt vergelijken. 

icon

Beste antwoord door Mark NS 31 januari 2020, 14:02

Hoi Merlinde, welkom op de NS Community, 

Ik heb je suggestie naar de ontwikkelaars van de app doorgestuurd, maar ik kan je niks beloven. 

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Merlinde, welkom op de NS Community, 

Ik heb je suggestie naar de ontwikkelaars van de app doorgestuurd, maar ik kan je niks beloven. 

Hi Mark, 

Dankjewel! Ik ben benieuwd!

Badge +3

Wellicht is Rijdendetreinen een optie?

Die hebben ook een fijne app (veel gebruikt door NS personeel).

De filter-optie zie ik niet zo gauw, maar als dat eenvoudig te realiseren is zullen ze daar vast en zeker voor open staan (website of app).

Hoi Robert,

Dat is een goede tip, die ga ik zeker proberen! Het lijkt mij ook dat geen moeilijke toevoeging aan een app, dus hopen dat de ontwikkelaar ook de toegevoegde waarde ervan zien. Verder ben ik namelijk erg blij met de app van de NS zelf.

Reageer