beantwoord

Verwarrende meldingen app reis niet mogelijk

  • 3 March 2024
  • 8 reacties
  • 149 Bekeken

Beste, 

Morgen wilde ik de trein van 07:49 van Groningen naar den Haag centraal pakken. De reis app geeft aan dat deze niet mogelijk is en raad mij de trein van 07:19 aan. Ondanks dat de trein van 07:49 nog wel in de app staat heb ik de treinen van 07:19 en 08:19 opgeslagen, maar nu krijg ik ook hier dezelfde melding. Ofwel het alternatief lijkt ook niet te rijden, hoewel ook deze in de app staan. Gaat hier iets fout met de werkzaamheden dit weekend of kan ik morgenochtend niet naar Den Haag?

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 3 March 2024, 12:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik denk dat er weer ergens een fout is gemaakt. Ik zie die treinen allemaal gewoon in de planner staan. 

Ik hoop dat de moderator van dienst dit snel oppakt want dit geeft weer heel veel ruis.

 

 

Reputatie 3

Er zijn nu voor morgen geen treinen opgeheven tussen Groningen en Den Haag.

 

Kijk in de Apple store/ Android store of u NS app kunt updaten.

Reputatie 6

De treinen gaan wel zoals gepland nu ik alles even controleer. Dit lijkt een bug te zijn met de app. Ik heb het al gemeld, maar ik vraag je om dit ook nog via je app te melden Els_Onderweg. Dit kan je doen onder de “Meer” knop.

Reputatie 7
Badge +1

De treinen gaan wel zoals gepland nu ik alles even controleer. Dit lijkt een bug te zijn met de app. Ik heb het al gemeld, maar ik vraag je om dit ook nog via je app te melden Els_Onderweg. Dit kan je doen onder de “Meer” knop.

Ook op X zijn er al diverse meldingen over deze bug en allemaal met andere l;ocaties. Er zijn wel heel vaak problemen met de App eerlijk gezegd. 

De treinen gaan wel zoals gepland nu ik alles even controleer. Dit lijkt een bug te zijn met de app. Ik heb het al gemeld, maar ik vraag je om dit ook nog via je app te melden Els_Onderweg. Dit kan je doen onder de “Meer” knop.

Oke top bedankt! 

Reputatie 7
Badge +1

Er zijn nu voor morgen geen treinen opgeheven tussen Groningen en Den Haag.

 

Kijk in de Apple store/ Android store of u NS app kunt updaten.

Heeft er niets mee te maken volgens mij. Er is duidelijk weer eens iets fout gegaan bij NS.

 

 

Er zijn nu voor morgen geen treinen opgeheven tussen Groningen en Den Haag.

 

Kijk in de Apple store/ Android store of u NS app kunt updaten.

Bedankt, hij is up to date :) 

Bedankt voor het meedenken iedereen. Hoor/lees nu meer andere meldingen op andere trajecten, die vond ik nog niet toen ik googlede. Hopelijk is het een storm in een glas water 👌

Reageer