Volle treinen of geen treinverkeer?

• 18 januari 2020
  • 7 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Wegens een aanrijding bij Vaartsche Rijn worden er vollere treinen verwacht tussen Ede-Wageningen en Amersfoort. Op het kaartje wordt echter aangegeven dat er geen treinverkeer mogelijk is.

Geen enorm probleem natuurlijk en ik weet ook niet of de kleur handmatig of automatisch bepaald wordt, maar in het laatste geval moet er misschien even iets aangepast worden.

p.s. Er moeten ook nog wat C-tjes in het kaartje geplaatst worden bij Amersfoort en Eindhoven :slight_smile: (of is de 150.000 euro al op?)

7 reacties

Badge +3

Hmm, volgens https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/31448-18-januari-2020-aanrijding-utrecht-arnhem-utrecht-rhenen rijdt er niets tussen Ut en Db

Maar goed, dat moet dus oranje zijn hooguit.

Jammer dat de single chek-in voor het Connexxion kippenlijntje niet meer werkt en je dus naar GTbV kunt fluiten.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb het over Ede-Wageningen - Amersfoort :wink:

Tussen Utrecht en Den Bosch is het onduidelijk. Volgens de info-pagina rijden er wel sprinters.
Ik zit nog te twijfelen of ik die kant nog op ga vanavond.

Badge +3

Oh wacht dan moet je er niet de Valleilijn bij betrekken natuurlijk.

Edit:  Huh, en nu ligt die er ook uit? https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/31449-18-januari-2020-een-verstoring-elders-amersfoort-ede-wageningen

Bij Vaartsche Rijn iets aan de hand dus zowel vanaf Bunnik én richting Lunetten ligt er uit.

Maar wat heeft een verstoring elders met het Connexxion Kippenlijntje te maken dan? 

Succes!

Reputatie 6

Ik zag bij Vaartse Rijn "Pro Rail Incident bestrijding" en leek alsof onder doorgang ook afgesloten was.

Reputatie 7
Badge +3

Het treinverkeer tussen Utrecht Centraal - Utrecht Houten en Utrecht Centraal - Driebergen is inmiddels weer hervat na de aanrijding bij station Utrecht Vaartserijn. Kwam er rond 22 uur langs en zag o.a. ProRail incidenten bestrijding bij het station staan.

Op het kaartje is het rood toch het stuk tussen Ede-Wageningen en Hoevelaken? Ik vind ook wat Robert al zag en ik denk dat het daarom een rode lijn is geworden. Excuses voor de verwarring.

Reputatie 7
Badge +3

In eerste instantie waren er “volle treinen en mogelijk een langere reistijd” op dit stuk. Toch werd het op het kaartje als een rode lijn weergeveven. Zie mijn screenshot. Dat was m'n enige punt.

Later is de melding inderdaad veranderd naar helemaal geen treinverkeer. Dan klopt de rode lijn wel.

Het ging mij er puur om dat als de kleur automatisch bepaald wordt n.a.v. het type “storing", er blijkbaar een bug is. Als het handmatig bepaald wordt, was het gewoon een menselijk foutje en hoor je mij verder niet meer.

Reageer