beantwoord

Waarom is in het weekend de ochtenden nu een uur later ?

• 7 mei 2019
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

Ik zat het op de reisplanner te kijken voor aankomende zaterdag en opeens stond de reizen van 06:16 er niet meer op en dat is verplaatst naar 07:16. Maar dat is heel irritant want ik moet toch echt op tijd zijn en ik kan niet terwijl iedereen al bezig is een uur later aankomen.
icon

Beste antwoord door Thom 7 mei 2019, 16:55

Er is niets opeens verplaatst, de treinen rijden op zaterdag en zondag vanaf een later tijdstip, meestal een uur. Het is niet van vandaag of gisteren dat de eerste treinen op zaterdag later vertrekken. De allervroegste treinen vervallen vanwege de geringe verwachting van de vraag. Op zondag is het doorgaans nog wat later en minder frequent.
Het is voor u heel vervelend en we begrijpen dat het u in moeilijkheden kan brengen, maar ik verwacht niet dat het wordt aangepast. Het is nooit anders geweest.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Het zou ook wel handig zijn om te vertellen om welke reis het gaat. Mijn glazen bol is namelijk kapot😞
Reputatie 7
Badge +4
Er is niets opeens verplaatst, de treinen rijden op zaterdag en zondag vanaf een later tijdstip, meestal een uur. Het is niet van vandaag of gisteren dat de eerste treinen op zaterdag later vertrekken. De allervroegste treinen vervallen vanwege de geringe verwachting van de vraag. Op zondag is het doorgaans nog wat later en minder frequent.
Het is voor u heel vervelend en we begrijpen dat het u in moeilijkheden kan brengen, maar ik verwacht niet dat het wordt aangepast. Het is nooit anders geweest.
@dennistd de reis gaat van Enschede naar Zutphen
@Thom ohw 😕
Reputatie 4
@dennistd de reis gaat van Enschede naar Zutphen

Dan is de eerste reismogelijkheid op zaterdag om 7.05u. Je bent dan (met overstap in Hengelo) om 7.53u in Zutphen.

Je kunt wel eerder naar Hengelo, maar de trein van Hengelo naar Zutphen rijdt niet vroeger. Ook via Deventer ben je niet vroeger in Zutphen.

Reageer