beantwoord

Waarom krijg ik geen reisadvies?

• 22 mei 2019
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo,

Ik moet aanstaande zondag met de trein ergens heen. Nu krijg ik geen reisadvies, alleen voor maandag. Hoe kan dit, er is geen staking op zondag, toch?

Ik moet van Alkmaar Centraal naar Kuinre. Ns app werkt op meerdere apparaten niet dus het ligt niet aan mijn telefoon.

Weet iemand hoe dit kan?

Groetjes Maki
icon

Beste antwoord door Jeroen 22 mei 2019, 19:53

Er gaat inderdaad iets niet goed met de planner, u zou uw reis wel kunnen plannen via de 9292.nl website en dan eventueel het station Lelystad als tussen punt gebruiken voor uw reis anders komt er bijna een complete busreis uit.

Op zondag kan ik wel de reis plannen tot Lelystad of Zwolle met de NS reisplanner maar de busverbindingen lijken niet geladen te zijn. Daarna kunt u via de volgende site uw busreis plannen:

https://connexxion.nl/reis-plannen/1217

Lukt het zo om je reis te plannen?
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Er gaat inderdaad iets niet goed met de planner, u zou uw reis wel kunnen plannen via de 9292.nl website en dan eventueel het station Lelystad als tussen punt gebruiken voor uw reis anders komt er bijna een complete busreis uit.

Op zondag kan ik wel de reis plannen tot Lelystad of Zwolle met de NS reisplanner maar de busverbindingen lijken niet geladen te zijn. Daarna kunt u via de volgende site uw busreis plannen:

https://connexxion.nl/reis-plannen/1217

Lukt het zo om je reis te plannen?
9292 doet het ook niet.
Die connection site laat ook vanaf maandag zien..
Reputatie 7
Badge +3
Het probleem lijkt mij te liggen in het laatste stuk met de bus, lijn 76. Die rijdt zo te zien niet in het weekend, de Connexxion site geeft in ieder geval dat er dan geen dienstregeling bekend is.

Wat vreemd.. Je zou toch denken dat ze ook in het weekend rijden. Maar dan ga ik even kijken hoe ik het dan moet doen, hmm. Bedankt in ieder geval!
Volgens OV in Nederland rijdt lijn 76 niet in de weekenden

Reageer