beantwoord

Waarom kunnen groepstickets niet in de Reisplanner Xtra-app worden geladen?

  • 2 januari 2017
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Alleen enkele reizen en dagretours kunnen worden ingeladen. Waarom geldt dat niet voor acties? De uit te printen pdf'jes zien er exact hetzelfde uit. Onhandig en een verspilling van papier, toch?
icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 januari 2017, 20:49

Omdat het nog een proef is. Er werd al lang om de mogelijkheid gevraagd e-tickets ook echt "e" te kunnen gebruiken. Sinds dit jaar is er een proef met enkele reizen en dagretours. Als dit goed verloopt, zal het in de toekomst ongetwijfeld ook voor andere kaartsoorten ingevoerd worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Omdat het nog een proef is. Er werd al lang om de mogelijkheid gevraagd e-tickets ook echt "e" te kunnen gebruiken. Sinds dit jaar is er een proef met enkele reizen en dagretours. Als dit goed verloopt, zal het in de toekomst ongetwijfeld ook voor andere kaartsoorten ingevoerd worden.

Reageer