beantwoord

Waarom ontbreken diverse treinen (die wel degelijk gaan) in de reisplanner?

• 19 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 278 Bekeken

Ik reis elke dag tussen Rotterdam Blaak en Den Haag en er gaan volgens mij minimaal 6 treinen per uur, misschien nog wel meer. Daarover dus zeker geen klachten. Morgen moet ik iets eerder weg dan normaal, dus ik wilde even kijken wanneer de trein dan gaat. Tot mijn verbazing geeft de reisplanner aan dat er tussen 7.12 en 7.57 geen treinen gaan. Onmogelijk, want ik reis elke dag op dat moment! Ik zocht op aankomst tijd, met vertrektijd gaat het wel goed. Lekker handig als je dat niet in de gaten hebt...
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 20 augustus 2015, 10:28

De reisplanner heeft bij mij soms ook een bug. Oplossing is dan even de App erbij pakken of het via 9292.nl proberen...
Bekijk origineel

6 reacties

Ik zie wel degelijk reisopties tussen beide tijden.
Niet als je zoekt op aankomsttijd. Ik heb het echt meerdere keren geprobeerd.
Hallo Suus78, welkom op het forum! Ik heb even de reisopties nagekeken voor vanochtend en zie, zoals De Luchtmacht 2 aangeeft, wel opties tussen 7:12 en 7:57. Vreemd dat deze bij jou niet naar voren kwamen, dit kan komen door een kleine technische storing. Hopelijk komt dit niet vaker voor, heb je gebruik gemaakt van de Reisplanner Xtra app of de reisplanner op onze website?
Reputatie 6
Badge +1
De reisplanner heeft bij mij soms ook een bug. Oplossing is dan even de App erbij pakken of het via 9292.nl proberen...
Reputatie 4
Badge
Dit lijkt toch echt op een structurele fout. Als ik vandaag voor 1 september 2015 van Rotterdam Blaak naar Den Haag Centraal met aankomst 8:00 plan, ontbreken er echt een aantal treinen met vertrek tussen 7:27 en 8:12. (let dus vooral op dat je voor de aankomst tijd kiest om deze fout te kunnen zien)
Ik kan het voorbeeld van kamcon reproduceren. Nu even afwachten of NS genegen is het te repareren, of dat ze het als afgedaan beschouwen met het 'juiste antwoord' dat men dan maar iets anders moet gebruiken dan de NS-reisplanner.

Reageer