beantwoord

Waarom staat de dichtstbijzijnde bus niet bij mijn reizen.

• 10 maart 2018
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik reis van huis naar station hoofddorp met bus 341 de dichtstbijzijnde bus voor mij en binnen 3 halte op het station. In de reisplanner heeft hij altijd de 300 aan of de 341 maar die gaat dan direct naar Amsterdam zuid. Deze rit duurt langer dan als ik met de trein ga.
icon

Beste antwoord door Robert B 10 maart 2018, 19:38

Welkom op het forum!

De reisplanner geeft voorkeur aan de kortste route of die met de minste overstappen. Zou het daardoor komen :?

In de planner van 9292 kan je overigens de optie bus uitzetten maar dan zal die wel aangeven dat je dan eerst een eind moet lopen naar het station, dus kan je net zo goed de NS planner gebruiken vanaf het station.

Waarschijnlijk lukt het wel om je station als 'via' te plannen. Ikzelf krijg dan wel krankzinnige adviezen zoals vanaf mijn huisadres (in Eindhoven) naar Woerden via Breukelen stuurt hij me eerst naar Amstel met een 17 minuten overstap.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom op het forum!

De reisplanner geeft voorkeur aan de kortste route of die met de minste overstappen. Zou het daardoor komen :?

In de planner van 9292 kan je overigens de optie bus uitzetten maar dan zal die wel aangeven dat je dan eerst een eind moet lopen naar het station, dus kan je net zo goed de NS planner gebruiken vanaf het station.

Waarschijnlijk lukt het wel om je station als 'via' te plannen. Ikzelf krijg dan wel krankzinnige adviezen zoals vanaf mijn huisadres (in Eindhoven) naar Woerden via Breukelen stuurt hij me eerst naar Amstel met een 17 minuten overstap.
Dag Onz, welkom op het NS Serviceforum!

Het is me niet helemaal duidelijk welke reis je nou precies wil maken. Zou je de link naar het reisadvies misschien willen delen? Misschien kan ik dan iets beter met je meedenken.

Reageer