beantwoord

Waarom staat op de site niet meer de prijs met 40% korting?

Op mijn laptop plan ik een reis en ik zie de prijs zonder korting verschijnen. Waar vind ik de prijs met 40% korting of de prijs voor een retour?
Vroeger kon je de varianten vinden. Dat was erg handig. Nu moet ik de rekenmachine erbij pakken. Erg ongemakkelijk. Waarom deze service vermindering?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 december 2018, 22:00

Goedenavond beltesassar1 en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet te zeggen waarom het bij jouw niet wordt weergegeven, maar deze optie is er nog zeker wel!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u een reis opvraagt op www.ns.nl krijgt u een reisbedrag. Rechts staat: Toon korting en retourprijs.

Edit: Zie de illustratie door Stijn hieronder.
Goedenavond beltesassar1 en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet te zeggen waarom het bij jouw niet wordt weergegeven, maar deze optie is er nog zeker wel!

Bijgevoegd een schermafdruk van mijn laptop in de browser Google Chrome. Zoals te zien ontbreekt de prijsinformatie.

Reputatie 7
Badge +2
't Heeft er zo te zien mee te maken welke reis je plant. Bij Utrecht - Borne zie ik de prijsinfo inderdaad ook niet. Wel vreemd, bij Amersfoort - Borne ook geen info, maar bij Deventer - Borne opeens weer wel🤔
Badge +3
Blijkbaar kan de planner slecht overweg met langeafstandskorting bij meerdere vervoerders en korting, en toont dan alleen de voltarief prijs?

Reageer