beantwoord

Waarom werkt NS Reisplanner niet voor Eemshaven?

• 27 september 2018
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik vraag me af waarom de NS wbesite Eemshaven wel in het bestand heeft zitten maar als ik reisinformatie van Eemshaven richting Groningen zoek kan de NS niets vinden. Terwijl ik vanaf het schip waar ik nu aan boord ben toch al een aantal keer een trein heb zien vertrekken van Eemshaven.
Op 9292.nl is Eemshaven wel te vinden en met reisoptie. Waarom kan de NS dit dan niet?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 oktober 2018, 15:44

Update: Ik heb geen verdere updates meer gekregen over mijn melding, maar het probleem lijkt verholpen te zijn. Ik krijg in ieder geval weer reisadviezen te zien voor Eemshaven - Groningen!
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag mjv70 en welkom bij de NS Community!

Dat is een hele goeie vraag. Ik krijg zelf inderdaad ook een foutmelding als ik deze reis probeer te plannen. Ook al is Eemshaven - Groningen weliswaar geen NS traject, maar een reis met Arriva, alsnog zou hij gewoon weergegeven moeten worden in de Reisplanner. Ik ga hier achteraan, zodra ik meet weet zal ik dat hier plaatsen!

Via deze pagina kun je eventueel als tijdelijke oplossing ook de vertrektijden en dergelijke vinden.
Badge +3
Heel vreemd. Want de NS Reisplanner kent wel deze trein naar Eemshaven:

Update: Ik heb geen verdere updates meer gekregen over mijn melding, maar het probleem lijkt verholpen te zijn. Ik krijg in ieder geval weer reisadviezen te zien voor Eemshaven - Groningen!
Ik heb zelf net ook even geprobeerd Eemshaven weer in te voeren, nu werkt het inderdaad! Ik ben zelf met de trein naar Uithuizen geweest en heb daar de Menkemaborg bezocht.
Op de terugweg reed nog een korte goederentrein langs station Uithuizen afkomstig van het raccordement Roodeschool waar aardgascondensaat geladen wordt in tankwagons.

Reageer