beantwoord

Waarom zo'n vreemd reisadvies op specifieke tijdstippen voor Zandvoort-Hengelo?

• 3 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 4
Er gebeurt iets heel raars in de reisplanner als ik een reis probeer te plannen van Zandvoort naar Hengelo Platinastraat.
Er duikt een reis per toeslagtrein via Utrecht ineens op, terwijl de normale intercity zonder toeslag via Hilversum/Deventer op datzelfde tijdstip weggelaten wordt uit het reisadvies.

Het wordt vervolgens nog gekker, dat als ik de aankomsttijd met een half uur later zet, dan verdwijnt die toeslag route via Utrecht en komt de normale intercity er wel weer in en ziet het resiadvies er volkomen goed uit.

icon

Beste antwoord door Arnold NS 3 augustus 2017, 18:24

Dit heeft inderdaad te maken met het feit dat de vertrektijd gelijk is ravitsec. In de reisplanner kunnen niet 2 reisadviezen op hetzelfde tijdstip getoond worden. Waar het onderscheid dan op gebaseerd is en waarom dit verschilt bij de selectie van tijden voor en na 10:30 uur is me niet duidelijk. Ik heb je signaal wel doorgezet ter verbetering, maar hier zal geen feedback op komen. Hopelijk kunnen ze er op de betreffende afdeling iets mee, in ieder bedankt voor het duidelijk uiteenzetten!
Bekijk origineel

4 reacties

Dit heeft inderdaad te maken met het feit dat de vertrektijd gelijk is ravitsec. In de reisplanner kunnen niet 2 reisadviezen op hetzelfde tijdstip getoond worden. Waar het onderscheid dan op gebaseerd is en waarom dit verschilt bij de selectie van tijden voor en na 10:30 uur is me niet duidelijk. Ik heb je signaal wel doorgezet ter verbetering, maar hier zal geen feedback op komen. Hopelijk kunnen ze er op de betreffende afdeling iets mee, in ieder bedankt voor het duidelijk uiteenzetten!
Vreselijk, een prijsbewuste reiziger kan...ja wat kan die eigenlijk? Zelf dienstregelingstabellen van de site van NS downloaden om een reis te plannen?
Blijkbaar nodig omdat voor de reisplanner op de site de cruciale functie ontbreekt om twee mogelijkheden op dezelfde tijd aan te geven??

Weet iemand of de planner van 9292 wel twee mogelijkheden op hetzelfde tijdstip kan tonen?
Reputatie 6
Badge +1
Ja dat kan 9292 wel...
Oké, bedankt voor uw reactie.

Reageer