beantwoord

Wat betekent dit? NS Reisplanner

• 2 december 2015
  • 6 reacties
  • 341 Bekeken

• Reisadviseur***
  • 226 reacties
Ik krijg meldingen op mijn telefoon van NS Reisplanner.
Wat moet ik hiermee?
Foutje van een ICT-er?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 december 2015, 12:02

Hoi Hoppy. Ja, er is aan onze kant iets misgegaan, waardoor sommige reizigers nu push-berichten ontvangen vanuit de app. Erg vervelend! Mijn collega's zijn as we speak bezig om dit op te lossen.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Hoppy. Ja, er is aan onze kant iets misgegaan, waardoor sommige reizigers nu push-berichten ontvangen vanuit de app. Erg vervelend! Mijn collega's zijn as we speak bezig om dit op te lossen.
Iemand heeft zich vergist in acceptatie en productieomgeving. Gebeurt wel eens vaker 😉
Iemand heeft zich vergist in acceptatie en productieomgeving. Gebeurt wel eens vaker ;)

Nu maar hopen dat de NS en ProRail die NIET doen met echt belangrijke computersystemen zoals de besturing van seinen en wissels....

Ik denk dat die Hajo wel helemaal in een deuk ligt van de misser van zijn collega.
Nee, voor dat soort triviale infrastructuur gelden heel andere procedures. In omgevingen zoals deze gebeurd dit soms, het is mij ook wel eens overkomen. Een vergissing maken kan nou eenmaal.
Gelukkig heeft deze vorm van berichten versturen geen 'reply to all'-mogelijkheid. 🙂
Owh schei uit, ongeveer een jaar geleden een implementatie van pushberichten gezien waarbij men een kort bericht naar een intern mailadres stuurde, en van daaruit werd het als pushbericht verstuurd. "Want anders begrijpen de mensen het niet die ze moeten versturen".

Moet je wel zorgen dat dat mailadres ook echt alleen mail accepteert vanaf adressen binnen het domein. Was men even vergeten, totdat een grapjas achter het adres kwam 😉

Reageer