ik kan sinds een paar dagen geen reisinformatie meer invoeren, zonder vervolgens deze foutmelding te krijgen. Wat is hier aan de hand? Ik heb de app al vervangen, maar het probleem blijft zich voordoen! Ra ra …

ik kan sinds een paar dagen geen reisinformatie meer invoeren, zonder vervolgens deze foutmelding te krijgen. Wat is hier aan de hand? Ik heb de app al vervangen, maar het probleem blijft zich voordoen! Ra ra …
Lijkt me dat het komt omdat het een bushalte is in dezelfde stad? Of komt dit probleem voor bij alle zoekopdrachten.
Op android heb ik dit probleem niet.
Ik zou voor nu even een andere reisplanner gebruiken (9292)...
Heeft u al overwogen om een android telefoon te gebruiken 🤪?
Zou u er misschien een beetje mee kunnen spelen?
Pak bijvoorbeeld een bushalte in Groningen en Haren of een bushalte en een station.
Ik zou het graag zelf willen doen, maar ik heb de bug helaas niet...
Hi
Danjewel voor het melden. Dit probleem is bij ons bekend. Het is gefixt in de aankomende versie op iOS: 8.15.0.
Ok, en is het al bekend wanneer deze gaat verschijnen?
Helaas kan ik daar geen schatting voor geven.
Helaas kan ik daar geen schatting voor geven.
8.15 is al beschikbaar als beta-versie, dat zal dus niet zo gek lang meer duren.
Zie https://support.google.com/googleplay/answer/7003180?hl=nl maar ik vind die optie niet.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in de beta versie van de iOS app. Hierbij de TestFlight invite:
https://testflight.apple.com/join/ldBwapIg
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.