beantwoord

Zonetaxi in Reisplanner

  • 17 juni 2015
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

In de Reisplanner krijg ik een keuzemenu gepresenteerd over de vervoersmogelijkheden. Bij het openbaar vervoer staan wel bus tram trein en metro genoemd, maar niet de zonetaxi. Daardoor kan ik geen volledig en accuraat overzicht van mijn geplande reis (laten) opstellen. Kan de Reisplanner worden aangepast?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 17 juni 2015, 16:12

Ik heb het even bekeken en besproken RutgerS. De Zonetaxi bieden we lang niet vanaf ieder station aan. Bovendien moet je zo'n taxi van tevoren boeken en kunnen wij niet met zekerheid toezeggen of de (zone)taxi beschikbaar is en wat de precieze reistijd is. Bij andere vormen van openbaar vervoer kunnen we dat (doorgaans) wel. De zonetaxi is in principe geen vorm van openbaar vervoer, maar een extra dienst waar je gebruik van kán maken. Voor een rit met de zonetaxi dient altijd een bevestiging plaats te vinden. Wij bieden liever alternatieven als bus, metro en tram aan omdat die een vaste vooraf gestelde dienstregeling hebben.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb het even bekeken en besproken RutgerS. De Zonetaxi bieden we lang niet vanaf ieder station aan. Bovendien moet je zo'n taxi van tevoren boeken en kunnen wij niet met zekerheid toezeggen of de (zone)taxi beschikbaar is en wat de precieze reistijd is. Bij andere vormen van openbaar vervoer kunnen we dat (doorgaans) wel. De zonetaxi is in principe geen vorm van openbaar vervoer, maar een extra dienst waar je gebruik van kán maken. Voor een rit met de zonetaxi dient altijd een bevestiging plaats te vinden. Wij bieden liever alternatieven als bus, metro en tram aan omdat die een vaste vooraf gestelde dienstregeling hebben.

Reageer