Gezocht: testers (Gesloten)

Reputatie 3
Hi,

Voor de NS-lab app mag ik een aantal mensen uitnodigen die volgende week maandag (of dinsdag) langskomen willen komen om een aantal prototypes van de app te testen. Dus ja, dan kom ik uiteraard bij jullie uit.

Behalve de kans om als een van de eerste te zien waar we mee bezig zijn, krijgt elke deelnemer ook een 1e klas dagkaart cadeau.

Interesse, stuur dan snel een mail naar proeftuin@ns.nl waarin je aangeeft op welke dag en tijdstip je het beste uitkomt en dan gaan wij kijken of je kunnen uitnodigen.

groeten,

Theo Su

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoe groot is de tijdsinvestering ongeveer bij benadering? Het is in Utrecht neem ik aan?
Reputatie 3
Hoe groot is de tijdsinvestering ongeveer bij benadering? Het is in Utrecht neem ik aan?
Beste Thom,

Het duurt maximaal 1 uur en het is in Amsterdam.

gr,

Theo
Badge +3
Waar is het in Amsterdam? Ik neem aan in de buurt van een station. 😀
Reputatie 7
Badge +4
Niet onbelangrijk, inderdaad. 😉
Reputatie 3
Waar is het in Amsterdam? Ik neem aan in de buurt van een station. 😀
De locatie is op tien minuten loopafstand van Amsterdam Centraal Station.

gr,

Theo
Badge +3
Ik ben geïnteresseerd om te komen testen op dinsdagmiddag. Worden (naast de gratis dagkaart) de reiskosten vergoed?
Reputatie 3
Ik ben geïnteresseerd om te komen testen op dinsdagmiddag. Worden (naast de gratis dagkaart) de reiskosten vergoed?

Hi iMark,

Wat leuk. Ik heb dinsdag alleen nog om 16.00 een gaatje. Helaas vergoeden we geen reiskosten, ter compensatie ontvangt de tester daarom een gratis 1e klas dagkaart. Als je me een mail stuurt naar proeftuin@ns.nl dan stuur ik je het adres en routebeschrijving.

gr,

Theo Su
Reputatie 5
Is er maandag aan het einde van de middag nog een plekje beschikbaar? Het is een normale werkdag, maar wellicht lukt het dan...
Reputatie 3
Is er maandag aan het einde van de middag nog een plekje beschikbaar? Het is een normale werkdag, maar wellicht lukt het dan...
Beste VIRM,

Bedankt voor je interesse. Ik heb nog plek vanaf 16.00. Als je een mail stuurt naar proeftuin@ns.nl dan een bevestiging met route.

gr,

Theo
Badge +3
Excuses voor de late reactie. Dinsdag aan het eind van de middag komt helaas niet goed uit.

Veel succes verder met het testen.
Reputatie 5
Badge
Moet je daar je eigen telefoon voor meenemen? Of kan je daar op locatie de prototype-app op een telefoon/tablet uittesten?

Is er mogelijk donderdag nog plek?

Edit:
Ik zag het over het hoofd het kan alleen maandag of dinsdag, en dat schikt mij niet. Veel succes verder 🙂