Sticky

Ingecheckt/Uitgecheckt

Reputatie 3
Wij zijn benieuwd of er op je profielscherm staat aangegeven of je daadwerkelijk bent ingecheckt of niet. We hebben namelijk een aantal meldingen ontvangen dat de NS Lab-app aangeeft dat je niet bent ingecheckt terwijl je dat wel bent.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt? Stuur een email naar proeftuin@ns.nl met daarin het versienummer van je NS Lab-app, ov-chipkaart, einddatum OV-chipkaart en het besturingssysteem.

Alvast bedankt.

2 reacties

Reputatie 3
Hallo @TheoSu,

Bij welke vervoerder(s) moet je zien dat je in/uitgecheckt bent? moeten dit alle vervoerders zijn? Dan kan ik hier gerichter naar kijken namelijk.

Is het ook mogelijk om je kaart te kunnen uitlezen d.m.v. nfc. Dat je net zals op de kaartautomaat de laatste 10 reistransacties hebt en de laatste 2 saldo opwaarderingen in kunt zien. En de actuele status van of je ingecheckt bent, bij welke vervoerder + de inchecktijd en vertrekstation of je uitgecheckt bent om hoelaat, bij welke vervoerder + de uitchecktijd en aankomststation.
Reputatie 5
Badge
Hallo @TheoSu,

Bij welke vervoerder(s) moet je zien dat je in/uitgecheckt bent? moeten dit alle vervoerders zijn? Dan kan ik hier gerichter naar kijken namelijk.

Is het ook mogelijk om je kaart te kunnen uitlezen d.m.v. nfc. Dat je net zals op de kaartautomaat de laatste 10 reistransacties hebt en de laatste 2 saldo opwaarderingen in kunt zien. En de actuele status van of je ingecheckt bent, bij welke vervoerder + de inchecktijd en vertrekstation of je uitgecheckt bent om hoelaat, bij welke vervoerder + de uitchecktijd en aankomststation.

Voor zover ik weet kan Samsung sowieso de MiFare chipkaarten niet uitlezen vanwege licentieregeltjes. Dus ik denk dat uitlezen met NFC-toestellen niet echt handig is, omdat veel mensen een Samsung hebben.

Hier werkt de controle of je in- of uitcheckt bent overigens prima.

Reageer