-
-
Reisadviseur*
-
131 reacties
En jahoor, het was weer raak! 1 Treinstel en dus ook de 1e Klasse bomvol met 2e Klas reizigers;niet verder dan Amersfoort gekomen (Ik wou naar Leeuwarden) Dank oh eeuwige NS; Nog steeds te weinig materieel op de lijn! Weekend vrij abb. 1e Klasse; het moet wel leuk blijven! Dus weer zo/n wanprestatie; Hoe lang is dit nu al aan de gang? Wanneer leren jullie nou eens iets? Wanneer gaat er nu eindelijk eeens wat gebeuren? Ga je schamen, wederom;personeel vraagt om meer materieel wordt er dan omgeroepen in de trein.......Op grote stations zie je materieel langs het station niets doen.....Wanneer gebeurt er nu eens iets en wordt er actie ondernomen? Meer materieel. Er zitten blijkbaar Managers met grote zakken geld die er geen fuck aan doen! Gewoon triest dit! Gelukkig dat ik met weekend vrij elke richting op kan!.....Maar dit blijft een afgang NS!!!!!! Hoelang duurt dit nog voort???
Groet, Weekendvrij 1e Klas Abonnement houder;niet blij dus!
icon
Beste antwoord door Miriam NS 16 juli 2017, 17:03
Hallo
Voordeelurenreiziger, ik begrijp dat het erg frustrerend is als je regelmatig in een drukke trein zit. Zoals je wellicht hebt gezien krijgen wij meerdere signalen binnen over bepaalde ritten in het weekend. We geven dit via verschillende kanalen door, de reizigers via de Druktemelder, het personeel in de trein, maar ook wij maken hier melding van. Meer dan dit kan ik op dit moment niet voor je betekenen. We maken het kenbaar en dan wordt er gekeken naar mogelijkheden om te verlengen. Helaas is dit niet iets wat zomaar gedaan is, we hebben te maken met een strakke planning en zijn van veel factoren afhankelijk.
Hier kun je in de gaten houden wat er met de meldingen wordt gedaan. Hopelijk merk jij ook snel verbetering op dit traject.
Bekijk origineel