beantwoord

1e trein hoorn>schiphol in het weekend

• 17 januari 2020
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

waarom is de eerste trein van Hoorn naar Schiphol Airport in het weekend niet meer een rechtreekse trein?

Voorheen sloot deze trein keurig aan op mijn 600 dienst, in de nieuwe dienstregeling heb ik een overstap op Amsterdam Sloterdijk van 27 minuten en kom ik te laat op Schiphol Airport en met mij vele anderen die van deze trein gebruik maken.

icon

Beste antwoord door masd 17 januari 2020, 22:40

Volgens mij komt het door de werkzaamheden van morgen en overmorgen rond Schiphol dat de trein maar tot Sloterdijk gaat.

Beperkt treinverkeer businzet en/of omreizen, extra reistijd 15-30 min.

De komende weken rijdt de trein van 05:06 zo te zien gewoon weer verder naar Schiphol/Hoofddorp.

Bekijk origineel

5 reacties

De exacte reden hiervoor kan ik zo niet achterhalen, F.Hoekstra. Ik kan me echter goed voorstellen dat dit voor jou erg vervelend is. NS maakt de dienstregeling zo prettig mogelijk maar moet keuzes maken. Ik ga uitzoeken waarom hiervoor gekozen is en kom erop terug! 

Reputatie 6
Badge +2

Volgens mij komt het door de werkzaamheden van morgen en overmorgen rond Schiphol dat de trein maar tot Sloterdijk gaat.

Beperkt treinverkeer businzet en/of omreizen, extra reistijd 15-30 min.

De komende weken rijdt de trein van 05:06 zo te zien gewoon weer verder naar Schiphol/Hoofddorp.

Reputatie 3

NS maakt de dienstregeling zo prettig mogelijk maar moet keuzes maken.

En die vallen altijd uit in het nadeel van de regio Hoorn!

Het was inderdaad ivm onderhoud aan het spoor, dus opgelost kan verwijderd worden

De informatie van masd is ook aan mij bevestigd. Het ging hier om werkzaamheden. 

Reageer