beantwoord

22 april Utrecht Arnhem

• 15 april 2019
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

In de planning zie ik werkzaamheden aangegeven, maar ik snap niet dat die van invloed zijn op dat traject. De reistijd is ook niet aangepast. Ik moet ''s ochtends op tijd in Arnhem zijn, dus wil het even zeker weten.
icon

Beste antwoord door Momo 15 april 2019, 20:28

Er zijn die dag werkzaamheden Utrecht Centraal - 's Hertogenbosch/Tiel (en ook Breukelen - Rhenen).

Wanneer je een reis plant van Utrecht naar Arnhem die dag komt er de melding van de werkzaamheden tussen Utrecht Centraal - 's Hertogenbosch/Tiel.
Maar bij een reis Utrecht - Tiel is één van de reisadviezen via Arnhem (IC naar Arnhem, dan Arriva stoptrein naar Tiel).

Mogelijk is daar de melding voor omdat het dan drukker kan zijn tussen Utrecht en Arnhem.
Verder zie ik ook niets qua aanpassingen op het traject Utrecht - Arnhem.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Er zijn die dag werkzaamheden Utrecht Centraal - 's Hertogenbosch/Tiel (en ook Breukelen - Rhenen).

Wanneer je een reis plant van Utrecht naar Arnhem die dag komt er de melding van de werkzaamheden tussen Utrecht Centraal - 's Hertogenbosch/Tiel.
Maar bij een reis Utrecht - Tiel is één van de reisadviezen via Arnhem (IC naar Arnhem, dan Arriva stoptrein naar Tiel).

Mogelijk is daar de melding voor omdat het dan drukker kan zijn tussen Utrecht en Arnhem.
Verder zie ik ook niets qua aanpassingen op het traject Utrecht - Arnhem.

Reageer