Skip to main content
beantwoord

25 April naar Doetinchem

• April 24, 2025
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb een vraag. Ik wil morgen ( vrijdag 25 april ) naar een vriend in Ulft. Hiervoor wil ik de trein pakken naar Doetinchem centraal en daarna met de bus naar Ulft, maar omdat de koning en koningin dit jaar naar Doetinchem komen was ik benieuwd of Doetinchem wel bereikbaar zou zijn met de trein de dag voor koningsdag?

Beste antwoord door Henkpeetersen

Natuurlijk is Doetinchem bereikbaar met de trein. Ook zaterdag zulken er koningshuisfans met de trein naar Doetinchem reizen. Waarom zou dat niet mogelijk zijn?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3881 reacties
  • Antwoord
  • April 24, 2025

Natuurlijk is Doetinchem bereikbaar met de trein. Ook zaterdag zulken er koningshuisfans met de trein naar Doetinchem reizen. Waarom zou dat niet mogelijk zijn?

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • April 24, 2025

Ik dacht dat het misschien afgezet zou zijn, maar bedankt voor uw reactie!

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 3003 reacties
  • April 24, 2025

Ik dacht dat het misschien afgezet zou zijn, maar bedankt voor uw reactie!

Er zal vast wel iets van afzetting zijn in en rondom de stad/station, maar Doetinchem is gewoon bereikbaar per trein op 25 April en 26 April.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • April 24, 2025

Oké, dat verwacht ik ook wel. Weet u dan misschien of er ook nog bussen rijden? Want ik hoef niet perse in Doetinchem zelf te zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 3003 reacties
  • April 24, 2025

Oké, dat verwacht ik ook wel. Weet u dan misschien of er ook nog bussen rijden? Want ik hoef niet perse in Doetinchem zelf te zijn.

De reisplanner is als het goed is gewoon up to date, alle bussen en treinen die in de reisplanner staan zullen dus gewoon rijden. 

Ik verwacht ook niet dat als er überhaupt geen bussen zouden rijden dat ze daar al mee zouden beginnen op een vrijdag.