beantwoord

28 mei staking. reizen naar schiphol

• 22 mei 2019
  • 3 reacties
  • 1705 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoe kom ik erachter of ik op 28 mei van bijv Hengelo naar Schiphol kan? De app geeft niet eens de mogelijkheid van een storing aan.
icon

Beste antwoord door Jeroen 22 mei 2019, 18:33

Persoonlijk zou ik het risico niet nemen om er vanuit te gaan dat het die dag met de trein gaat lukken. Het is voor de NS niet te voorspellen welke treinen mogelijk wel rijden of dat er zelfs helemaal geen trein rijdt gedurende de dag.

Een optie zou zijn om al de dag ervoor naar Schiphol te reizen en een goedkoop hotel in de buurt te boeken met een shuttle service naar Schiphol.
Bekijk origineel

3 reacties

E zullen geeen treinen rijden WEL zullen er treinen rijden van amsterdam centraal naar Schiphol en dezelfde rpute terug dit omdat het verplicht is verklaard door een rechter
Badge
Persoonlijk zou ik het risico niet nemen om er vanuit te gaan dat het die dag met de trein gaat lukken. Het is voor de NS niet te voorspellen welke treinen mogelijk wel rijden of dat er zelfs helemaal geen trein rijdt gedurende de dag.

Een optie zou zijn om al de dag ervoor naar Schiphol te reizen en een goedkoop hotel in de buurt te boeken met een shuttle service naar Schiphol.
Welkom bij de Community, Barry.

Ik sluit me in dit geval bij Jeroen aan. Hoe volgende week dinsdag er qua dienstregeling uit zal gaan zien is tot op heden niet bekend. De kans is echter groot dat je die dag niet per trein op Schiphol kan komen.

Reageer