Aansluiting Bergen op zoom/zeeland op de intercitydirect van Rotterdam naar Amsterdam

• 1 februari 2017
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Sinds de nieuwe dienstregeling is deze aansluiting praktisch in het water gevallen. Alle tijdwinst is verloren gegaan door met IC direct te reizen. Hoop dat dit in de toekomst wordt aangepast, want scheelt zeker 25 minuten voor gedupeerden.

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Je kan toch gewoon in die trein blijven zitten? Dat is even snel als de IC Direct als je toch je aansluiting mist.
Voorheen kon je met overstap op de ic direct in Rotterdam 25 minuten tijdwinst boeken (ipv dat je blijft zitten). Mijn reistijd is van 1.36 uur naar ongeveer 2 uur gegaan.
Reputatie 4
@Timsf: Hoezo, IC Direct rijdt elk kwartier van Rotterdam naar Amsterdam. Het kan niet zijn dat je daarmee 25 minuten verliest.
Check de reisplanner en zie verschil met de 1:36 van voorheen
Ik zie inderdaad dat er eerst ook een snellere verbinding was, dit heeft ook te maken met de overstap tijd. De verbinding van nu is ongeveer 16 minuten trager, dat is natuurlijk wel wat minder. Je feedback zet ik door, wel zal deze dienstregeling voorlopig blijven. Ik kan je dus niet verzekeren of dit nog zal veranderen op kort termijn.

Reageer