beantwoord

Aansluiting Breda in traject Den Haag - Eindhoven

Toon eerste bericht

31 reacties

Wat een hartverwarmende reactie allemaal. Fijn om te horen dat veel anderen dezelfde verbazing hebben als ik.
@Slidestops, fijn dat NS transparant is, maar de verklaring komt erg bureaucratisch over. NS kiest voor een opgeknipt traject en daarna is het bewerkstelligen van aansluitingen een ProRail probleem?
@Julian, fijn om te horen dat het tijdelijk is. Ik hoop van harte dat de planners van NS er ook iets van leren. Theoretische modellen over snellere reistijden zijn niet relevant als de reizigerservaring geweld aangedaan wordt. Fijn dat er alerte consumenten zijn als jij. Dat houdt de planners scherp!
En zojuist weer begonnen aan een reis die volgens OV9292 soepel zou gaan verlopen en tien minuten later toch weer een probleem heeft. De intercity direct van Rotterdam naar Breda heeft opeens 14 minuten vertraging volgens NS site. (Nog steeds niet bekend in OV9292 App.) Dus aansluiting in Breda gaat weer niet lukken! Wat is dat toch???
Herstel: de vertraagde trein die nu het probleem vormt is geen Intercity Direct volgens de site, maar een gewone IC. Waarvan akte.
Reputatie 6
Badge
@JeeTee, Julian weet iets meer dan de meesten omdat hij zelf machinist is.
Dank je landrsthrn. Dat verklaart een hoop. Maar desalniettemin waardevolle informatie van Julian.
Reputatie 7
Badge +3
Ik vraag me alleen af waar de echte Sprinter is gebleven, nu rijdt er al maanden zo'n enorme, logge DDZ.
Dat is een tijdelijke maatregel totdat er voldoende Flirts zijn ingestroomd. Eind dit jaar wordt de hele dienst met Flirts gereden en wordt die in Den Bosch doorgekoppeld richting Nijmegen-Arnhem. Het DDZ verhuist dan naar de IC-dienst waar het voor bedoeld is.

Reageer