beantwoord

Aansluiting IC Haarlem-Amsterdam op IC A'dam-Hilversum lukt niet

• 31 januari 2017
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb ook problemen met de dienstregeling Haarlem-Amsterdam. Mijn traject is Haarlem-Hilversum. Dit doe ik liefst met de IC die om :10 of :40 vanuit Haarlem vertrekt, om de IC van :00 of :30 naar Hilversum te nemen. Deze aansluiting is sinds de nieuwe dienstrgeling nog niet 1 keer gelukt omdat de trein station A'dam CS vaak niet op tijd kan binnen rijden, of omdat de trein vanuit H'lem te laat vertrekt. Er is maar 5 min overstaptijd en dat lukt natuurlijk alleen als de treinen precies op tijd rijden. Ik chack altijd tevoren of er problemen zijn, maar deze aansluiting wordt wel altijd als reisadvies gegeven.

Zijn er verbeteringen in de aansluiting te verwachten?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 31 januari 2017, 20:12

Welkom op het NS Serviceforum Isabelle. Wat spijtig om te lezen dat deze verbinding zo slecht bevalt. De overstaptijd moet in principe voldoende zijn. Kun je aangeven op welke tijden je (meestal) reist? Dan kan ik het specifiek intern gaan doorzetten.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Isabelle. Wat spijtig om te lezen dat deze verbinding zo slecht bevalt. De overstaptijd moet in principe voldoende zijn. Kun je aangeven op welke tijden je (meestal) reist? Dan kan ik het specifiek intern gaan doorzetten.
Goedenavond Isabelle Langeveld, zou je ons misschien nog de tijden kunnen sturen? Dan kunnen wij het intern aankaarten.
Hoi Isabelle Langeveld,

We hebben nog geen antwoord van je gehad, dus ik heb het nog niet voor je kunnen nakijken. Zoals Klaas-Jan NS aangeeft, zou 5 minuten voldoende moeten zijn. Als er vertraging in het spel is, kan het natuurlijk zijn dat de overstap vervalt.

Reageer