Aansluiting Merwedelingelijn Dordrecht met nieuwe dienstregeling | NS Community

Aansluiting Merwedelingelijn Dordrecht met nieuwe dienstregeling

  • 16 September 2021
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Er wordt momenteel getest met tienminutentreinen tussen Dordrecht en Schiphol, waardoor Intercity's op andere tijden rijden. Ik zag dat het de bedoeling is dat dit over een tijdje de standaarddienstregeling wordt. De aansluiting van de Merwedelingelijn van R-Net op Dordrecht op de Intercity's richting Rotterdam en verder is hierdoor ronduit waardeloos. Zal deze dienstregeling exact zo worden als nu getest wordt, of gaan de intercity's nog beter aangesloten worden op verder vervoer van en naar Dordrecht? Ik en vele andere om me heen ergeren zich hier gruwelijk aan, omdat dit voor veel reizigers aanzienlijk meer tijd kost.


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Met de nieuwe dienstregeling proberen we ook veel aansluitingen beter op elkaar af te stemmen. Jammer om te lezen dat op dit traject juist verslechterd is. Ik ga je melding hierover uiteraard doorzetten en dan hoop ik van harte dat het in de toekomst weer beter zal worden!

Beste NS,

Wat hierboven is beschreven is dus waarheid geworden. Rnet heeft ook zijn tijden aangepast en nu is de aansluiting op de eerste treinen in Dordrecht ( waar de NS ook zijn vertrek tijden heb veranderd) in de ochtend stuk.slechter geworden. Al jaren reis ik via de Merwede lingen lijn vanuit Arkel naar Rotterdam CS. ( Werk) zonder problemen maar nu reis ik min een kwartier langer waardoor niet alleen ik maar ook andere forenzen en studenten hun aansluiting missen.

Ik hoop dat u in de volgende aanpassing in de dienstregeling dit meeneemt. Vriendelijke groet.

Reputatie 7

Mooie site, Ik heb hem gelijk in mijn favorieten gezet

Badge +3

De dienstregeling zoals die vanaf december zal zijn, kunt u raadplegen op deze site. Kies een datum vanaf zondag 12 december 2021.

Reageer