beantwoord

Aansluiting vervangend vervoer Delft - Den Haag HS op nachttrein naar Schiphol

• 27 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Aanstaande donderdag heb ik een vroege vlucht vanaf Schiphol. Normaal kan ik hiervoor vanaf Delft de nachttrein nemen, maar zo te zien rijdt deze niet in de nacht van woensdag op donderdag en is er in plaats daarvan een bus. NS geeft het bijgevoegde reisadvies.

Mijn ervaring met vervangend vervoer overdag is dat de vertrektijden van de bussen nogal variabel is. In hoeverre kan ik er vanuit gaan dat (onder normale omstandigheden) de vervangende bus ook daadwerkelijk op de genoemde tijd vertrekt en de getoonde aansluiting te halen is?
icon

Beste antwoord door Treinspotter123 27 oktober 2017, 17:59

De rijtijd van deze bus is behoorlijk krap. Dit in combinatie met de korte overstap lijkt mij te risicovol als u een vlucht moet halen. Zelf zou ik, hoe rot het ook is, een uur eerder op pad gaan.
Bekijk origineel

3 reacties

De rijtijd van deze bus is behoorlijk krap. Dit in combinatie met de korte overstap lijkt mij te risicovol als u een vlucht moet halen. Zelf zou ik, hoe rot het ook is, een uur eerder op pad gaan.
Hallo arnoutboks, welkom op ons Serviceforum

Ik zie dat Treinspotter123 je al van een reactie heeft voorzien en ook ik wil je adviseren hier wel rekening mee te houden. Het zou best kunnen dat dit gewoon goed gaat, maar ook met de overstaptijd van 5 minuten kun je beter een bus eerder nemen. Alvast een goede reis gewenst!
Reputatie 7
Badge
De bus komt uit Rotterdam. De ervaring leert dat de reis- en overstaptijden te krap zijn.

Reageer