Op dinsdag 1 april 2025 had ik een treinreis gepland van Amsterdam Centraal richting de luchthaven voor een vlucht met Wizz Air, die zou vertrekken om 09:00 uur. Mijn oorspronkelijke trein, gepland om 06:10 uur, werd op het laatste moment geannuleerd.
Na het melden van deze situatie bij de NS-servicebalie op het station, werd mij een alternatieve trein van 06:24 uur geadviseerd. Deze trein kwam wel aan, maar reed vervolgens niet verder, waardoor ik opnieuw geen kans had mijn bestemming op tijd te bereiken.
Ik heb dus meerdere pogingen ondernomen om mijn vlucht te halen, maar werd hierin niet geholpen door NS. In plaats van passende ondersteuning kreeg ik van een medewerker slechts een kaartje met een telefoonnummer — zonder verdere uitleg of hulp. Pas thuis vernam ik dat ik recht had op een taxi, iets waar ik op het station niet op ben gewezen.
Door deze reeks aan fouten en gebrekkige dienstverlening van NS heb ik mijn vlucht gemist en extra kosten moeten maken, waaronder een vervangend vliegticket van €150.