beantwoord

Almere Muziekwijk-Hilversum ,Hilversum- Almere Muziekwijk

• 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Goedemiddag NS, ik ben een meisje van 16 jaar die elke dag met de trein naar school gaat in hilversum (‘s Ochtens rond 9:00 en ‘s Avonds rond 17:30). Ik zag op jullie site dat er een nieuwe dienstregeling kwam. Maar wat ik daaruit concludeer is dat de sprinter Utrecht Centraal niet meer langs Almere en Hilversum gaat? Nu spreek ik uit ervaring, die sprinter is elke dag helemaal vol? Waarom is dit? Waarom moeten mensen uit Almere als ze (geldt evengoed voor Almere Centrum en Parkwijk enzv) naar Hilversum willen, overstappen op weesp en met 2 slome treinen? Hebben jullie hier een reden voor? Want zoals het ernaar uit zag (vanuit mijn ervaring) deed de sprinter Utrecht Centraal het zeer goed rondom Almere en Naarden-Bussum. Ik zou het fijn vinden als jullie mij hierop zsm kunnen beantwoorden. Mvg, Iemand die graag met de trein reist
icon

Beste antwoord door Raymond123 4 december 2017, 21:03

Misschien kijkt TS naar een datum, dat er werkzaamheden zijn waardoor er via Weesp gereist -moet- worden.
De huidige rechtstreekse verbinding blijft gewoon.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Waar heb je dat gelezen?

Als ik de reisplanner invul voor dinsdag 12 december (nieuwe dienstregeling) rijdt de sprinter nog steeds. Zowel rond 9 als 17:30 uur. Heen en terug.
Goedenavond babettedehaan, welkom op het NS Serviceforum.

Ik heb de reisplanner er even bijgepakt, en ik zie weinig verschil in je reis. Heb je je reis zelf al gepland, en gekeken hoe het voor je uitpakt?
Reputatie 6
Badge
Misschien kijkt TS naar een datum, dat er werkzaamheden zijn waardoor er via Weesp gereist -moet- worden.
De huidige rechtstreekse verbinding blijft gewoon.

Reageer