Almere - Utrecht in dienstregeling 2020 | NS Community
beantwoord

Almere - Utrecht in dienstregeling 2020

  • 21 August 2019
  • 7 reacties
  • 489 Bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag, ik heb 2 vragen over het traject Almere - Utrecht in de nieuwe dienstregeling voor 2020.

  1. Klopt het dat, dankzij de werkzaamheden rond Naarden-Bussum de sprinter in de nieuwe dienstregeling weer in beide richtingen gaat stoppen op Utrecht Overvecht (Aan een trein die alleen maar richting Utrecht daar stopt heb ik net niks).
  2. Gaat deze weer doorrijden tot aan Almere Oostvaarders, zodat er niet in Almere Centrum overgestapt hoeft te worden?
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 21 August 2019, 13:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge
@Jalmer

1) ja
2) nee
Het is heel kort en krachtig, maar wel waar! Dankjewel @AbbeyRoad!

Heb je nog meer vragen @Jalmer! 🙂
Reputatie 1
@Jalmer

1) ja
2) nee

1) Fijn
2) Jammer
Reputatie 4
Als het goed is is de NS van plan om met ingang van het wijzingingsblad september 2019 al die stop op Utrecht Overvecht herstellen.
Vanaf 2 september gaan de treinen in beide richtingen in Overvecht stoppen.

Beste NS,

kunt u mij uitleg geven over het volgende:

Traject Utrecht Centraal - Almere Muziekwijk

 

Maandag tot en met vrijdag (reguliere werkweek)  is het niet mogelijk om voor 6 uur op Almere Muziekwijk aan te komen (mijn werk dienst start om 06.00 uur). Zaterdag 23 sept was dit wel mogelijk (vertrek trein 05.12) en vanaf zaterdag 6 nov is dit weer niet mogelijk (eerste trein 05.42).

ik begrijp dit niet, kunnen jullie me helpen met deze kwestie?

 

groetjes Hilde 

 

Reputatie 3

Beste Hilloes, afgelopen weekend waren er werkzaamheden tussen Weesp en Duivendrecht waardoor er daar geen treinen reden. Een groot deel van de treinen die normaal van Hilversum richting Duivendrecht gaan werden omgeleid richting Almere, waardoor er vaker dan normaal directe (en vroege) treinen richting Almere reden.

Reageer