andere route naar utrecht?

• 26 februari 2020
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Ik wil graag naar utrecht reizen omdat ik een reservering heb voor een musical. Doordat er weer van alles aan de hand is op t spoor kan ik niet via den Bosch. Is een andere route mogelijk 

3 reacties

Badge +3

U geeft niet aan vanaf welk station u vertrekt, dus wij kunnen u geen advies op maat geven. In het algemeen geldt: plan uw reis in de app of op www.ns.nl/reisplanner.

Reputatie 7
Badge +4

Het makkelijkste is de reis te plannen met de reisplanner op www.ns.nl. Die kunnen alternatieven aangeven. Tilburg-Den Bosch ligt er uit, maar we kennen uw vertrekplaats niet. Via Eindhoven naar Den Bosch is met wat vertraging mogelijk en via Rotterdam naar Utrecht kan ook, al is het flink om. Hou de app in de gaten, het kan ook op een gegeven moment, ook voor 13,00 uur, weer opgelost zijn. Breda-Rotterdam is met de ICDirect snel, en vanaf Rotterdam  naar Utrecht rijden de sneltreinen elk kwartier.

Hoi Liz1988, welkom op de NS Community. 

Kun je inderdaad aangeven vanaf welk station je wilt vertrekken? Zonder beginstation is het wat lastig om een advies te geven. Indien er een omreisadvies is, zal dit zoals aangegeven in de reisplanner zichtbaar zijn.

Reageer